ניטרול מזהמים חיצוניים

0
176
קרדיט: Canva

הומאופתיה מודרנית הנקראת גם הומוטוקסיקולוגיה פותחה לפני 80 שנה בגרמניה ומהווה למעשה הרחבה של ההומאופתיה הקלאסית. אם ההומאופתיה הקלאסית מתייחסת לגוף כיחידה כוללת אחת הרי ההומאופתיה המודרנית מתייחסת בנוסף להשפעות החיצוניות שהגיעו כתוצאה מההתפתחות התעשייתית וכל הנלווה אליה, כזיהום אויר, מים ועוד מזהמים, אשר חדרו לגוף האדם ושבשו את חסינותו. הומאופתיה מודרנית מנסה לסלק מן הגוף את כל אותם מזהמים אשר חדרו אליו דרך איברי ההפרשה ובצירוף תרופות  רמדי הומאופתיות  מסייעים לגוף לנקז את הרעלנים, בד בבד עם מניעת כניסתם וספיגתם בגוף. בשיטת הטיפול הזאת מאפשרים לגוף להילחם במחלה על ידי הפעלת כוחות הגוף ומערכות ההגנה שלו, תוך כדי סילוק הרעלים שחדרו לגוף וערערו את חסינותו, עד לאיזון הכוחות.

יכולות יצירה בקיאות ורגישות

הומיאופת  הוא מטפל ברפואה משלימה שאחד ממגוון תחומיה הוא ההומיאופתיה. גם כאן ישנן גישות טיפול שונות כמו קלאסית ומודרנית, אשר השימוש בהם מותאם על ידי המטפל בהתאם לסוג הבעיה ממנה האדם סובל. בדרך כלל המטפל הומיאופת מתחיל בתשאול על מצב בריאותו הנפשית, הפיזית של המטופל ותוך כדי מתחקר אותו על כל אורחות  חייו. על פי תחקור ותשאול זה הוא ידע כיצד לגשת לבעיה ולפרק את גורמיה ועל פי זאת ייגש לרקוח את התרופה המתאימה. ההומיאופת מתאים את הרמדי התרופה הנרקחת שיש לה קוד או אנרגיה הגורמים להפעלת הרפוי של הגוף ואשר על פי התשאול שערך ועל פי ניסיונו והיכרותו עם הסימפטומים והגורמים להם נרקחה בהתאם. ההגדרה של המחלה אינה רלבנטית, אלא יכולותיו של ההומיאופת להיות יצירתי, בקי, ובעל רגישות רבה, וכמובן יכולת הסקה ואבחנה גבוהים לרקיחת הרמדי המתאים.

חזרה לבריאות והשבת כוחותיה

כיוון שהומיאופתיה נתפסת אצל רבים עדיין כרפואה משלימה ולא מרכזית, להורים רבים יש חששות לפני שהם מנסים טיפול הומיאופתי לילדים. לעיתים קרובות ההגעה שלהם היא בעקבות כשלון הטיפול הקונבנציונלי או בעקבות חשש מטיפול פולשני קשה, או אפילו לאחר שימוש בתרופות חזקות ללא הועיל. בדרך כלל אבחון טוב מצליח לעלות על שורש הבעיה, והתרופה הנרקחת מסוגלת להתגבר על המחלה ותסמיניה במהירות. בגלל חילוף החומרים בגוף הצעיר, וההיסטוריה הרפואית הקצרה הרמדי מצליח להחזיר לגוף את יכולות הרפוי שלו ובכך להתגבר על שורש הבעיה ולרפאה. במקרים רבים הצלחת הטיפול בילד גורמת להורים לשנות גישה ולהאמין ביכולות ההומיאופתיה בכל שלב או מצב הנדרש בחיים, ממחלות כרוניות ועד בעיות קשב וריכוז, גמגום ועוד בעיות התנהגותיות שונות. אם החלטתם להשתמש בשירותים של מטפלים הומיאופתים זה הזמן לפנות אל הקליניקה של אליהב שוע טפול הומיאופתי המשלב את כל כוחות הרפוי המקובלים, רפואה מערבית וטיפול הומיאופתי משלים כדי להגיע ולהפעיל את מקסימום כוחות הרפוי של הגוף, בעל ניסיון רב והיכרות רבת שנים עם מחלות שונות וכוחות הרפוי שלהם. אז אתם מוזמנים להתקשר לטלפון: 054-499-3676 ותיענו ברגישות רבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here