בר מתוקים לבת מצווה

0
177
קרדיט Canva

אם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם עם משהו מתוק וטעים אין ספק כי אטרקציית אוכל בדמות בר מתוקים יכולה להיות האופציה הטובה ביותר. בר מתוקים לבת מצווה למשל הוא בר מתוקים מדליק שיכול לסגור לכם את הפינה בכל הקשור להעלאת חיוך מקסים על פניהם של האורחים הצעירים באירוע. אין כמעט נער או נערה שלא אוהבים מתוק, לא אוהבים שוקולד, ממתקים או קינוחים טעימים. למעשה הם עשויים לאהוב אותם הרבה יותר מאוכל. לכן כדאי יהיה בהחלט לקחת בחשבון בר מתוקים באירוע כמו בת מצווה. לשמחתכם, אצלנו בשואו הפקות אירועים יש מגוון רחב של אפשרויות לברי מתוקים כמו בסרטים. תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב בקטלוג באתר שלנו. נשמח כמובן לספק לכם את האטרקציות המלהיבות ביותר לאירוע שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה כוללת אטרקציה בר מתוקים לבת מצווה?

בר המתוקים לאירוע בת המצווה יכול להיות במגוון סוגים וסגנונות עיצוב, בהתאם לסוג הבר שתבחרו: שולחן רגיל עם מפה יפה, שולחן מואר עם מנורות לד, כרכרת מוארת ומעוצבת כמו באגדות ועוד. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הברים המתוקים בקטגוריית אטרקציות לבת מצווה בתפריט הראשי באתר. חזרה לענייניו – מה כוללת האטרקציה אתם שואלים? מגוון מתוקים מסוגים שונים! החל מדונאטס, פירות, צמר גפן מתוק, ממתקים וחטיפים שונים ועוד. מפל השוקולד יכולה להיות אטרקציה בפני עצמה למשל!

היכן נמקם את השולחן?

בכל מקום שבו תמקמו את העמדה היא ככל הנראה תמשוך את מירב תשומת לב. בדרך כלל תרצו למקם אותה ברחבת הכניסה או באזור הבופה עם יתר מוצרי המאכל המוגשים באירוע, כאשר עמדה זו תשמש כמקום נהדר לקינוח. בכל הנוגע לבת המצווה האורחים הצעירים יעופו על העמדה וסביר להניח שיגמרו את הממתקים עוד לפני שנגיע לאוכל ולכן חשוב לתאם את מיקום העמדה והמילוי שלה עם החברה המארגנת או צוות האולם.

עיצוב קונספט מיוחד:

את שולחן המתוקים ניתן לעצב במגוון סגנונות וצבעים. תוכלו לבחור למשל לעצב את שולחן המתוקים רק בצבעי ורוד ולבן למשל או להתפרע עם עיצוב צבעוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here