להישאר צעירים לנצח

0
174

בזמנים של היום, עם התקדמות הטכנולוגיה, עולם האופנה והאיפור והירידה המתמדת של גילאי המפורסמים על המסכים ובשלטי החוצות – כולנו רוצים להראות צעירים יותר. למרבה הצער, אי אפשר להזיז את הזמן אחורנית וגם לא לעצור את תהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף. למרות זאת, כן אפשר להצעיר את עור הפנים ואפילו, ללא הליכים כירורגים. מתיחת פנים ללא ניתוח היא אפשרות שנהיית פופולרית יותר בימים אלו, אותה ניתן לבצע בצורות שונות, למשל, באמצעות חומרי מילוי שמזריקים לאזורים שונים בעור הפנים שאיבדו נפח כמו הלחיים, השפתיים והאזורים החלולים מתחת לעיניים. ניתן להשתמש בחומרים מעוררי קולגן כמו חומצה היאלורונית המספקים מראה צעיר יותר, או ברעלנים כמו בוטוקס המחליקים קמטים לאורך זמן רב יותר.

מילוי השקעים בעיניים למראה אנרגטי וצעיר

בחומרי מילוי ניתן להשתמש עבור טיפולים נוספים – למשל, מילוי שקעי עיניים, אשר משווים לנו מראה עייף ומבוגר. התוצאה לרוב אורכת מספר מפגשים, אך ההשפעה והשינוי בו ניתן להבחין הוא כמעט ומידי. חומרי המילוי מוזרקים בקפידה לאזורים החלולים כמו שוקת הדמעות או אזור הכהויות מתחת לעיניים כדי לרכך את קווי המתאר של העין וכך בעזרת הטיפולים, ניתן לעדן את נראות השקעים ולהבהיר אותם. כמו כן, ישנן מספר שיטות אחרות לטיפול באותן הכהויות, כמו העברת שומן – בה מעבירים שומן מאזור אחר ורווי יותר אל האזורים החלולים מתחת לעין על מנת למלא אותם.

עצבו את הפנים שלכם מחדש

טיפול מבוקש נוסף אותו אפשר לבצע ברוב הקליניקות הוא עיצוב קו לסת, במסגרתו ניתן לשנות מחדש את עצם הלסת בניתוח, אך ישנן גם אפשרויות אחרות. ניתן להזריק חומרי מילוי במקומות אסטרטגיים על מנת להגיע למראה של לסת מודגשת ומוגדרת הרבה יותר. גם באזור הזה ניתן להשתמש בבוטוקס כדי להרחיב או להקטין את שרירי הלסת, מה שיוביל למראה של לסת מרובעת ורחבה יותר במידה ומרחיבים את השרירים, או מראה רזה יותר של הפנים התחתונות וקו לסת מחודד יותר במקרה של הצרת השרירים. במידה ואתם מחפשים רופא מומחה לאסתטיקה שיוכל לספק לכם מראה צעיר ורענן, כדי שתוכלו להרגיש טוב ולהראות מצוין – ד"ר אבי שני והקליניקה שלו נמצאים כאן לשירותכם. אבי שני מעניק לכל לקוח ולקוחה מראה עדין וטבעי והוא מתמקד ביצירת זרימה רציפה ומעודנת של מראה הפנים. לפרטים נוספים ולכל שאלה ותהייה בנושא, מוזמנים לבקר באתר הקליניקה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here