מישהו שומע אותי- האזנות סתר

0
167
האזנה בסתר
קרדיט:canva

באופן גורף וחד משמעי, חל איסור מוחלט על האזנה לטלפון. איסור זה מעוגן בזכות הפרטיות של כל אדם באשר הוא אדם, וכולל מצותתים פיראטיים וחוקרים כאחד. העונש בגין ציתות סתר לטלפון נייח, ניד, מחשב, פקס וכל האזנה אחרת, עשוי להגיע בקלות למספר שנות מאסר. חוקרים פרטיים המעוניינים לעקוב אחר אי מי באמצעות הטלפון שלו נדרשים לפעולות יצירתיות במיוחד כדי לקבל את המידע מבלי לעבור על חוק זה. ובאופן כללי אם יש מי שמוצא על אחד ממכשיריו תוכנת האזנה או כל אלמנט אחר המאפשר למישהו זר גישה לתכנים הנכנסים או יוצאים ממנו, עליו לפנות מיידית לחוקר מקצועי שיאתר את המצותת העלום ויסייע בבניית ראיות והגשת תלונה. ויצמן יער, משרד חקירות המקצועי והאמין בארץ עם עשורים של ניסיון ועשרות אנשי צוות מקצועיים בחקירות ובטכנולוגיה, יוכל לסייע בכך.

איך יודעים שמישהו מאזין לי

בעידן הנוכחי, כל אלמנט תיעודי פרטי עשוי להיות חשוף לציתות. האזנה לטלפון עשויה להתבצע באמצעות התקנת אפליקציה נסתרת במכשיר, לפעמים גם באמצעות שליטה מרחוק. פעמים מדובר ברכיב המותקן ברכב, במחשב ובכל כלי אחר שמהווה פלטפורמה למידע אודות מעשי הפרט. איך יודעים? במרבית הפעמים פונים אנשים לאיתור ציתות כאשר יש להם עילה מציאותית לחשד, כמו דמות שיודעת עליהם לפתע פרטים שונים, חששות שעלו אחרי שיחה עם שותף שהיה חשדני היום או בן זוג שתגובותיו לאחרונה מעלים מחשבות מטרידות. אולם גם סוללה שמתרוקנת מהר מדי באופן רציף ובלי הדרגתיות, רעשים קבועים ברקע שהצטרפו לשיחות המנוהלות מהמכשיר, ואיטיות תגובה של הטלפון עשויים להצביע על כך.

האזנה לטלפון- אל תזלזלו באינטואיציות שלכם

אין צורך להצמיח פראנויות על המכשיר התמים שלכם, אולם אסור להיות נאיביים במקרה שמתעוררים חשדות משמעותיים. בדיקה מקצועית של האזנה לטלפון אינה סיפור יקר במיוחד, והפרטיות שלכם היא לא רק ערך סנטימנטלי אלא חלק ממשי במרחב פעילות החיים שלכם. פגיעה בפרטיות עשויה להיות כלי בידי כל אחד להציק ולפגוע בכם, פעמים רבות ללא כל הצדקה.

יש לכם סיבה לחשוד שמישהו מצותת לכם? ויצמן יער יחזירו לכם את השקט הנפשי. התקנת תוכנות מניעת ציתות, איתור ונטרול אפליקציות האזנה וכלים פורצי פרטיות אחרים, במקצועיות ובאחריות מלאה. פנו אלינו מיידית ואל תמתינו רגע נוסף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here