תכונות ודרכי פעולה של עורך דין טוב

0
213
עו
קרדיט:canva

כאשר מבקשים למצוא עורך דין העוסק בנושא גירושין, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין המתמחה ועוסק בדיני משפחה בלבד. הסיבה לכך היא כי ככל שעורכי הדין מתמקדים בנושא אחד מתחום המשפט, כך הם מתמקצעים בו במידה רבה יותר, ומכירים את נבכי החוק בנושא בצורה מדוקדקת. עורכי דין המתמחים בדיני משפחה, עוסקים על פי רוב בסוגיות שונות הקשורות למשפחה, כגון גירושין, ירושה, ליטיגציה, אימוץ, ידועים בציבור וצוואות. כמו כן דיני המשפחה כוללים עיסוק בחלוקת רכוש, מזונות אשה ומזונות ילדים, הסדרי שהות ועוד ועוד.  כיום בעידן ההייטק והעושר – התמצאות וידע בדיני משפחה כוללים גם ידע בחלוקת אופציות מניות מוניטין ועוד ועוד.

לצוות משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ הידע, הניסיון והתשוקה לסייע ללקוחות על הצד הטוב ביותר, בכל הנוגע לנושאים אל מוסד המשפחה. חיפוש אחר עו"ד גירושין יניב עשרות ואף מאות תוצאות בחיפוש. משום כך, חשוב לפנות למשרד בעל ניסיון וידע נרחבים בתחום, מפני שאת ההזדמנות להצליח בנושאים משפטיים מהותיים לא מקבלים פעמיים.

תהליך גישור במשרד עו"ד גירושין

תהליך הגירושין הינו קשה בעבור שני הצדדים, כמו גם על הילדים אשר נשארים במקרים רבים בתווך. לכן, על מנת לפתור סכסוכים בין זוגות המבקשים להתגרש, או בין זוגות שהתגרשו זה מכבר, רצוי להשתמש בתהליכים של גישור אשר יקלו בפתרון העימותים בין שני הצדדים, המלווים ברוב המקרים גם בקשיים רגשיים. הגישור עצמו הינו דרך באמצעותה ניתן לפתור סכסוכים באופן מהיר ויעיל יותר, מבלי להיכנס לסרבול של המערכת המשפטית ולהוצאות הכלכליות הנלוות לכך. משום כך, עו"ד גירושין מקדיש תחילה את מאמציו להגיע לפתרון הבעיות באמצעות תהליכי גישור בין הצדדים. רק במקרה שהגישור אינו מתאים עבור הצדדים בסכסוך, פונה עורך הדין לנקיטה בצעדים משפטיים.

גישור לא חייב להיעשות דווקא באמצעות עורך דין אחד נייטרלי, ויש אפשרות שכל צד יקח עורך דין משלו שייצגו בגישור אל מול עוה"ד של הצד השני או אל מול מגשר נייטרלי על מנת לשמור על זכויותיו.

תכונותיו של עורך דין בדיני משפחה וגירושין

עורך דין לדיני משפחה, המתמחה  בתחום הגירושין, צריך להיות לא רק מיומן ובעל ניסיון רב בדינים ותיקים משפטיים, אלא גם אדם מהיר וחד מחשבה, אשר יודע להתאים פתרון לכל בעיה. בנוסף, חשוב כי עו"ד גירושין יהיה גם אדם רגיש ללקוחותיו ויגלה אמפתיה כלפיהם בתהליך הקשה שהם עוברים. תכונות אלו מאפיינות את עורכי הדין במשרד עו"ד אלינור ליבוביץ. במידה ואתם מעוניינים לקבל עזרה, פנו אלינו טלפונית, דרך המייל או דרך שליחת פרטיכם בטופס יצירת הקשר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here