מה עומד מאחורי פרויקט עיצוב פנים?

0
58
קרדיט Canva

תפקידו של מעצב הפנים הוא ליצור את החלק הסגנוני והגרפי של פרויקט העיצוב, וזהו רק חלק אחד מהעבודה של מעצב פנים במרכז. ראוי לציין כי, בממוצע, פרויקט עיצוב מפותח תוך מספר שבועות – זה מתחילתו ועד סופו, לפיו ניתן להתחיל בעבודה באופן מיידי. לכן, עבודה עם מעצב פנים במרכז צריכה להתחיל הרבה לפני עבודת הבניה או השיפוץ בפועל. גם המעצב וגם אתם צריכים לעבוד בקצב נינוח כדי שיהיה מספיק זמן לבחור את החומרים הנכונים. לכן, תמיד עדיף להזמין פרויקט עיצוב מראש כדי לא למהר לשום מקום ולעשות את העבודה ביעילות וברמה גבוהה.

מה תפקידו של מעצב פנים?

שאלה זו נשאלת פעמים רבות על ידי לקוחות בבואם לבחור עיצוב פנטהאוז. "אנחנו יכולים להתמודד עם זה בעצמנו", כך הם חושבים. אם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, ויש לו הרבה זמן פנוי, סביר להניח שהוא בהחלט היה יכול להוביל פרויקט עיצוב פנים עבור הפנטהאוז או הבית הפרטי שלו. אבל לרובנו אין לא את הזמן ולא את הידע והניסיון הנדרש בתחום העיצוב כדי להוביל פרויקט כה מורכב מתחילתו ועד סופו.

אחד השלבים החשובים ביותר של העבודה, כי פרויקט העיצוב הוא לא רק סקיצות יפות, אלא גם פיתוח של סט שלם של רישומים. לדוגמא: נקודות חשמל חדשות, שיש למקם אותן לפני הצבת הארונות והריהוט, ולא ההפך. זה יאפשר לך לא להגביל את הפריסה והעיצוב של החלל, אלא לעקוב אחר מעוף הדמיון שלכם. הלקוח רצה להציב טלוויזיה בחדר, גם על זה היה צריך לחשוב מראש. קבעו על איזה קיר לתלות, באיזה גובה לנוחות הצפייה וכדי שיתאים בצורה הרמונית. הכל צריך להיות מתוכנן בגישה אינדיבידואלית תוך התחשבות בדרישות הלקוח. התוצאה תהיה עיצוב פנים נעים ונוח, ולקוח מרוצה.

ניסיון מעצבים שנצבר במהלך השנים- כמה זה חשוב?

מעצב פנים בראשון לציון יעזור לזהות ולהימנע מטעויות רבות שעלולות להתרחש במהלך ביצוע הפרויקט. במילים פשוטות, מעצב פנים הופך ליועץ צמוד במהלך ביצוע עבודות התיקון והבנייה, לוקח על עצמו את התקשורת בין הלקוח לבין ספקים שונים, קבלנים וצוותי בנייה, ויודע לדבר איתם באותה שפה, בצורה ברורה להשמיע את המטרות והמשימות. כך, מעצב מומחה חוסך לכם זמן, כסף וכאב ראש. אם בכל זאת יש לכם ספקות ושאלות או שאתם צריכים ייעוץ – התקשרו לסטודיו של שוקי מאיר, והוא ישמח לעזור לכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here