שיקום בטונים, ניקוי חלונות בסנפלינג מחיר

0
89
קרדיט freepik

המהות מאחורי עבודות סנפלינג תעשייתי

סנפלינג תעשייתי הוא טכנולוגיה הכוללת ביצוע עבודה בגובה רב מאוד. מומחים בסוג עבודות אלו מבוקשים מאוד לביצוע מגוון רחב של עבודות מכל הסוגים, החל מעבודות שיקום בטונים ועד לעבודות שטיפה וניקוי חלונות בקומות הגבוהות של בניינים רבי קומות. מטפסים תעשייתיים הם מיומנים, חסרי פחד, ניידים ומסוגלים לעבוד במקומות שאינם נגישים למתקינים של פיגומים או מנופים. העבודה כרוכה במספר רב של סיכונים ולכן על הצוות להיות מקצועי ביותר, שעבר את כל ההדרכות הנדרשות, כמו גם שימוש בציוד תיקנים העומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

כיצד מתבצעות עבודות סנפלינג תעשייתי?

עבודה בגובה רב מתבצעת לעתים קרובות בחלל לא נתמך. בדרך כלל אנחנו מדברים על מקומות שקשה להגיע אליהם שלא ניתן להגיע אליהם מבפנים של מבנה או בכל דרך אחרת. למרות שהטכנולוגיה מורכבת ומסכנת חיים, היא הפכה נפוצה למדי. לעתים קרובות קורה שפשוט אין אלטרנטיבה לעבודות סנפלינג תעשייתי. מטפסים בגובה יכולים לעשות הכל: לשטוף מבני חלונות או להרכיב אנטנות, לשחזר חזיתות או להתקין מערכת ניקוז. רשימת המשימות הפוטנציאליות רחבה לאין שיעור. יחד עם זאת, אתם תופתעו לגלות כי עבור ניקוי חלונות בסנפלינג מחיר מבוקש הוא חסכוני למדיי, יותר זול מהתקנת פיגומים או הזמנת מנוף.

מדוע סנפלינג תעשייתי מומלץ?

לסנפלינג תעשייתי יש הרבה תכונות ייחודיות. כדי שנציגי מקצוע זה יגיעו למקום העבודה, הם יצטרכו ציוד מיוחד. במקרה זה, יש דמיון ישיר לספורט של טיפוס הרים. שיטות התנועה וההתקשרות דומות. תושבות מיוחדות, התקני בטיחות, חבל ורתמה משמשים כאן ככלי העבודה העיקרי. כשמדובר בסנפלינג תעשייתי, אין צורך לערב ציוד יקר. נסיבות אלו הן שמבטיחות את הזולות היחסית של השירות.

בהשוואה לשיטות אחרות לביצוע עבודה בגובה רב, לסנפלינג תעשייתי יש את היתרונות הבאים:

  • לביצוע העבודה אין צורך בהקמת מבני עזר או מבנים כלשהם (פיגומים, למשל).
  • העבודה דורשת מינימום ציוד, מתבצעת במהירות תוך יחס מצוין בין תוצאה לעלות.
  • ניתן לבצע עבודה במקומות קשים לגישה (לא נגישים בשיטות אחרות של עבודה בגובה).
  • שימוש בציוד וחומרים חדישים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

בזכות המטפסים התעשייתיים של תל פז לגובה ניתן לשמור על שלמות ומראה מקורי של מבנים אדריכליים רבים, ולא לפגוע בחזיתות של המבנים. מומחי תל פז לגובה מבצעים עבודות תיקון והתקנה של חזיתות בכל מורכבות: תיקונים קוסמטיים וגדולים של חזיתות, עבודות צביעה, סיוד ושיקום, תיקון ובידוד של מבני חזית מאווררים, התקנה בגובה רב של שלטי פרסום וכו, במקצועיות רבה ובמחירים משתלמים במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here