ציור בעלי חיים

0
59
ציור בעלי חיים
קרדיט: גלריה לאומנות וציורי שמן הגלריה של גודי

לא כל אומן או אדם יכול ויודע לצייר בעלי חיים בצורה מדויקת שגם תעביר דרך משטח הציור את העוצמות של בעל החיים או את התכונות הייחודיות שלו. באופן כללי אפשר לומר שמי שבוחר בתחום של אומנות בכלל וציור בפרט לבטח אוהב מאד את התחומים האלה, ניחן בכישרון אומנותי וכנראה שמתעוררת בו סקרנות טבעית למראה בעלי חיים. הוא רוצה לחקור אותם, להבין בדיוק איך הם נראים וכך אט אט להעביר את היופי שלהם אל המשטח בעזרת הצבעים והאביזרים השונים. ציור בעלי חיים הוא תחום נפרד ושלם בעולם הציור ולכן כאשר מוצאים ציור שהוכן בעבודה אישית – אי אפשר שלא להעריך את היופי שבו.

למה התחום של ציור בעלי חיים נחשב למיוחד?

בשונה מציור של חפצים, נוף או אומנות מופשטת בתחום של ציור בעלי חיים יש הרבה מאד פרטים שצריך להקפיד עליהם ולוודא שנמצאים בציור על מנת שאפשר יהיה להבין בדיוק את הציור וכמובן להעריך את רמת הדיוק בו. העיניים, הפרווה ברוב המקרים, כפות הרגליים וכמובן ציור מדויק ככל האפשר של סביבת בעל החיים, היכן הוא נמצא ובחירת התנוחה שמאפיינת אותו ומתאימה לו. יש סוגים שונים של אפשרויות לצייר בעלי חיים ולכן מי שעוסק בתחום זה יודע לאילו דקויות הוא צריך לשים לב כדי שהציור יהיה לא פחות ממושלם.

הערך של ציור אישי

יש ציורים שאפשר לקנות ברמות שונות של דיוק ואיכות אבל עצם העובדה שהם צוירו על ידי צייר ששם לב לכל הפרטים הקטנים והיה חשוב שהציור ייצא הכי מושלם ויפה – זה מה שחשוב. ציירים מצליחים להעביר פנימה אל תוך הצבע והתמונה המצוירת את התחושות של אובייקט הציור וזה מה שהופך ציור בעלי חיים לייחודי ומיוחד, זו גם הסיבה שהרבה אנשים אוהבים ציורים כאלה של בעלי חיים מיוחדים והם יודעים להעריך את התרומה של הצייר.
גלריה של ג'ודי בצפת היא המקום להתחדש בציורים ייחודיים של ג'ודי עצמה, תושבת צפת, שמציירת מהלב והנשמה והציורים שלה ייחודיים, יפים במיוחד ובעלי ערך מוסף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here