איך לקבל העתק של צו ירושה

0
48
קרדיט - Canva

כל החיים מלמדים אותנו שמוות הוא חלק מהחיים וכדאי לדעת להתמודד איתו. כבר מגילאים קטנים עושים לנו שיחות על כך בכל מיני סיטואציות, וגם אם נדמה לנו שאנחנו מכינים את עצמנו לסיטואציה, לעולם לא נהיה מוכנים באמת. ללא ספק החיים יודעים להפתיע אותנו. ואם אנחנו נמצאים בסיטואציה בה אנחנו מבקשים באמצעות עו"ד צוואות צו ירושה אנחנו באחת הסיטואציות הקשות והכואבות בחיינו. זוהי תקופה בה אנחנו זקוקים שיהיו לצידנו אנשים טובים, מכילים, רגישים, וכן גם מקצועיים כי יש דברים שפשוט לא נוכל לטפל בהם, וחשוב לעשות אותם מבעוד מועד.

מהו צו ירושה ואיך מגישים אותה?

צו ירושה הוא מסמך משפטי המחלק על פי חוק הירושה את נכסיו וכספיו של הנפטר במידה ולא הושארה צוואה. במידה והושארה צוואה התהליך הוא שונה ויש להגיש בקשה לקיום צו צוואה. אם מגישים בקשה לצו ירושה, אז למעשה לא הושארה צוואה. ישנן גם פעמים בהם מגישים בקשה לקבלת העתק דיגיטלי מצו ירושה וזוהי יכולת חדשנית כי כיום המעבר לדיגיטל הפך את כל היכולות שפעם לקחו המון זמן לדיגיטליות ומהירות. כל שעליכם לעשות הוא פשוט למלא את הטפסים הדרושים, לוודא שסרקתם את כל המסמכים הנכונים ואתם בדרך לקבלת ההעתק. גם את צו הירושה אגב עצמו אפשר להגיש כך באופן מקוון, אך רצוי שתעשו זאת באמצעות עורך דין ולא לבדכם.

אל תתמודדו לבדכם עם הבירוקרטיה לצד האובדן

כל אחד ואחת מאיתנו נאלצים להתמודד עם אבל ואובדן. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד לבד עם הסיטואציה. עליכם להיות מלווים באנשי מקצוע מהטובים ביותר, המבינים את המצב, מתמחים בתחום העיזבונות והירושות ויכולים לסייע לכם גם כאשר המצב הופך להיות מורכב יותר. מורכבות יתרה יכולה לקרות כאשר אתם מגישים התנגדות לצוואה, או המשפחה מגישה התנגדות לצוואה. או התנגדות לצו ירושה לאחר שהוגש. סכסוכים על ירושה הם לא דבר חדש ומצריכים התערבות של משא ומתן, גישור, ולעיתים גם מגיעים לבית המשפט לצורך המשך טיפול כי לא הוסכמה פשרה או הסכם בין יורשים. בדיוק בסיטואציות האלו עליכם להיות בידיים הטובות ביותר. משרד עורכי דין אוהד שוהם מתמחה בעיזבונות, ירושות וצוואות ויעניק לכם את השירות האדיב ביותר וברגישות גבוהה לסיטואציה, לצד מקצועיות ברמה גבוהה. לקוחותינו זוכים לשירות איכותי ומכיל ומטופלים על הצד הטוב ביותר. גם לכם מגיע לחיות חיים טובים יותר ולעבור את התקופה הקשה הזאת בתמיכה וליווי מקצועי ואישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here