איך לשפר את המצב הנפשי שלכם בעזרת חלופות אשפוז?

0
34
קרדיט - Canva

רוב האנשים הסובלים ממחלת נפש אינם צריכים לבקר בבית חולים לצורך טיפול, במיוחד כאשר הם מטפלים במחלה ומאזנים אותה באופן קבוע בבית. עם זאת, אם אתם חייבים אשפוז מסיבות אלו ואחרות, בית חולים יכול להציע לכם אפשרות טובה להתאוששות, אבל חלופת אשפוז בתור בית מאזן יגרום לכם להרגיש בטוח ולקבל את הסיוע שאתם צריכים. צוות מוסמך של וילה מטריקס יתמוך בכם במה שעשוי להיות רגע קשה עבורכם ועבור משפחתכם.

למה כדאי לכם לשקול חלופות אשפוז פסיכיאטרי?

כאשר אתם זקוקים לעזרה אינטנסיבית יותר כדי לנהל את הסימפטומים של מחלת הנפש שלכם, ייתכן שתצטרכו לקבל סיוע מקצועי של בית מאזן, אשר משמש כחלופה לבית החולים הפסיכיאטרי. זה יכול להיות כתוצאה מכך שאתם:

מרגישים מדוכאים או מבועתים במיוחד, או אם אתם חווים הזיות (רואים או שומעים דברים שאינם שם), מרגישים חוסר שליטה או מפגינים תסמינים גופניים מפגיעה עצמית, שימוש באלכוהול או סמים, או הפרעות אחרות. ניתן לקבל טיפולים מותאמים אישית, להרגיש בטוחים, לקיים תקשורת ישירה עם רופאים ומטפלים מוסמכים ולקבל את התרופה המתאימה, אם בכלל יש צורך בכך.

אילו טיפולים ניתן לקבל במהלך השהייה בבית המאזן?

בית מאזן מאפשר לכם לקבל מעטפת של טיפולים אשר יכולים לסייע לכם לאזן את מצבכם הנפשי. הטיפולים מותאמים לכל מטופל באופן אישי, בהתאם לבעיות בהן צריך לטפל. הטיפולים עשויים להיות מורכבים מ:

  • שיחות על מצבכם הנפשי, הסיבות שהביאו להתדרדרות המצב.
  • המטפל יבדוק איתכם על מנגנוני ההתמודדות הנוכחיים שלכם, ישאל אותכם על החוזקות שלכם, על הצלחות העבר. ישאל אתכם לגבי תמיכה פוטנציאלית, ההיסטוריה הרפואית שלכם וכל מידע שיכו להיות רלוונטי להתאמת הטיפול עבורכם.
  • ניתן לבצע מספר בדיקות שיכולות לשפוך אור על מצבכם הבריאותי כמו בדיקות דם, ולבחון את האפשרות כי אתם סובלים מתחלואה כפולה, כדי להתאים את הטיפול המתאים ביותר.

בית מאזן מאפשר לכם לקבל את כל הטיפולים הדרושים לכם, מספק לכם מקום שליו להתמקד בהחלמה שלכם. בבית אתם תמצאו את התמיכה של המטפלי הטובים ביותר, כאשר כולם נמצאים במקום אחד וזמינים עבורכם בכל רגע נתון, אבל מנגד אתם לא מאבדים את העצמאות שלכם, המטפלים מסייעים לכם להשתקם ולרכוש את העצמאות שלכם מחדש, כדי שתוכלו לחזור לאורך חיים רגיל בהקדם האפשרי. ניתן לקבוע פגישה דיסקרטית מקצועית עם רופא מקצועי בוילה מטריקס במספר טלפון או להשאיר פרטים ליצירת קשר באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here