הוספת מעלית לבניין

0
48
קרדיט - Canva

זה עידן חדש בו אנחנו יכולים לעשות כמעט הכל. אם רכשתם דירה בבניין קיים אבל אתם מוטרדים מכך שאין מעלית, יש פתרון. הוספת מעלית לבניין זו המומחיות שלנו והמאמר הבא ישמש לכם כמו מפת דרכים. כאן נפרט בהרחבה על כל מה שצריך לדעת עבור הוספת מעלית לבניין קיים או כזה שנבנה זה עתה.

מה צריך לקחת בחשבון עם הוספת מעלית לבניין

מעלית היא כמובן כלי נוח ויעיל אשר עוזר לנו להתנייד בקלות מקומה לקומה. נדבר עוד בהרחבה על היתרונות של הוספת מעלית לבניין, אבל קודם, בואו נדבר על הדברים אותם כדאי לקחת בחשבון במישור הטכני.

ראשית, עלינו לקבל אישור עבור התהליך: הוספת מעלית לבניין לא תיעשה בלי קבלת היתר בנייה מסודר מוועדת התכנון והבנייה ברשות המוניציפלית. פשוט משום שמהלך מהסוג הזה הוא מנוגד לחוק. הוספת מעלית לבניין תיעשה רק אחרי יצירה של תכנית מסודרת וקבלת אישור של לפחות 75% מבעלי הדירות בבניין.

שנית, אנחנו צריכים להבין כי אי אפשר להקים פרויקט כזה בכל מקום: מעלית יכולה להיות תוספת נהדרת, כל עוד היא לא מסכנת את חייהם של הדיירים בבניין. הוספת מעלית לבניין דורשת מאיתנו לבחון את היסודות של הבניין ולראות האם קיימים התנאים הרלוונטים כדי שהמעלית תנוע בלי שום בעיה.

שלוש, אנחנו נרצה להקים את המעלית במקום בו היא לא תפגע באסתטיקה ותעניק מענה רחב ככל הניתן: אנחנו נרצה להימנע מהקמה של מעלית בנקודה בה היא עלולה לכער את החזית של הבניין. עם זאת, אנחנו צריכים לבחון את הצרכים של הדיירים השונים, כדי לראות כי אנחנו מספקים את המענה הטוב ביותר עבור כולם.

אנחנו כאן כדי לשבח את ערך הנכס שלכם

הוספת מעלית לבניין יכולה להעלות באופן משמעותי את איכות החיים שלכם וכמובן, זו משביחה את ערך הנכס במידה משמעותית. התפקיד שלנו, של חברת 'אלדד יזמות' הוא לעמוד לצידכם לאורך כל הדרך ולספק לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר אותו אנחנו יכולים לספק. לפרטים נוספים, נשמח לענות לכם בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here