רושם ראשוני מואר

0
73
קרדיט לתמונה: pirsum-b.co.il

כמו בכל מצב בו אנו מעוניינים להרשים, כך גם בעולם העסקים. כדי למשוך לקוחות לתוך העסק או החנות יש צורך במסר חיצוני כלשהו אשר יגרום לו לרצות ולהיכנס לבית העסק או החנות. לפיכך עסקים בכל רחבי הגלובוס מנסים ליצור שלטי כניסה המושכים  את העין והלב, כדי לגרות את הלקוח הסקרן. בדרך כלל אותיות מוארות על גבי שלטים ישמשו בחנות או בית העסק בעיצוב הכללי, למשל: בכניסה לחנות, או בתוך החנות או העסק עצמו כדי ליצור חלוקה בין אזורים שונים או לכוון לאזורים נדרשים, לעיתים אף כדי למתג עסקים קטנים בתוך קומפלקס חנויות ועסקים גדול משלבים אותיות מוארות. ולכל אלה יש צורך למצוא את העיצוב המתאים, את גוף התאורה, והחומר הנכון לאותיות השלט, את ההגנה מפני הגשם, השמש, אם מדובר בשלט חוץ, וזה דורש התייעצות עם בעלי מקצוע. ברוב המקרים ממליצים על תאורת ניאון לד,(תאורת הילה) אך יש סוגים נוספים כמו פרספקס ועוד חומרים במגוון עיצובים גרפיים, גדלים ואורות הכול לפי הצורך העסקי ורצון הלקוח.

גימיק שיווקי

כדי להתמודד בהצלחה עם התחרות הגוברת והולכת בין בתי העסק יש צורך להשתמש בחשיבה יצירתית. אחד הטרנדים האחרונים הוא הדפסת מדבקות לחנות או לבית העסק. למדבקות המודפסות יש מסתבר תועלת רבה כסוג תקשורת אפקטיבית, להודיע על מבצעים, על הנחות ובכך לעודד קניה חוזרת. הן עשויות לשמש גם כפרסומת לבית העסק על ידי הדבקה ייחודית. בנוסף הן יוצרות סדר או מתייגות מוצרים מיוחדים או מועדים מיוחדים כמו חגים ומבצעים ובכך מושכים את העין של קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

יעילות פרסומית

הדפסת מדבקות יכולה לשפר משמעותית את המכירות של בית עסק על ידי שימוש בשיטות הטמעה שונות, כמו לוגו מוכר, מבצעים והנחות שונות או אפילו גרפיקה מתוחכמת שתמשוך את העין והלב. לשם כך יש צורך לדעת: מהו סוג השימוש של המדבקה, גודלה, הצורך בהדגשת הלוגו, ובעיקר עמידות המדבקה, מדבקות נושרות אינן אפקטיביות. בנוסף יש חשיבות למסר המובע על המדבקה, על סוג הנייר ואיכותו, ובעיקר על קהל היעד. כל ההקפדות הללו עשויות בהחלט לעזור בבניית המסר של בית העסק ולהוביל לתפוצה עסקית רחבה ולהגדלת קהל היעד והלקוחות.

פרסום מבטיח

פרסום על ידי שילוט הינו מנגנון בסיסי ומוכר זה שנים רבות, במצבים רבים בחיינו אנו משתמשים בו, החל משלט פשוט למכירת בית, שיעורים פרטיים ועד שילוט על גבי בניינים, עסקים, גורדי שחקים, שלטי הכוונה ועוד. ישנן אפשרויות שילוט רבות, וניתן לחלק בחלוקה גסה ומינימלית לשילוט פנים וחוץ. שילוט פנים משמש בתוך מבנים, וחוץ הוא שלט חיצוני. ובשל מיקומם תפקידם שונה והחומרים מהם עשויים השלטים שונים אף הם. שלטי פנים לרוב, תפקידם להכוונה, קידום מכירות, אזהרה או יצירת מיתוג לעסק או חנות, בעוד שילוט חוץ מיועד ליצירת קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאליים. רפאל תעשיות שלטים הינה הכתובת שלך לכל שלט, ברשותם כל סוגי השלטים במגוון צורות ועיצובים, וצוות אמין המוכן למלא כל בקשה. אז אנא התקשרו לטלפון:  086484435 ותיענו במקצועיות ובאדיבות רבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here