באיזה שלב כדי לפנות אל עו"ד לענייני משפחה בחיפה?

0
215
קרדיט CANVA

עוברים הליך גירושין קשה? זקוקים לסיוע של עורך דין מהטובים בתחום בסכסוך על ירושה? חשוב שתבחרו בעורך דין מסור ונחוש שנאבק לקידום המטרות והאינטרסים של לקוחותיו. משרד עורכי דין ירון גרוש ידוע כמקצועי ומסור. לקוחות המשרד נהנים מליווי מלא לאורך כל הדרך, זמינות, מסיבות, אמפתיה ואוזן קשבת. עם עורך דין ירון גרוס לא תרגישו לבד ותהיו בטוחים בדרך שלכם.

אם אתם חושבים שיש לכם צורך בעורך דין כדאי לפנות במהרה להתייעצות. פנייה מהירה אל עו"ד לענייני משפחה בחיפה חיונית במקרים של גירושין, סכסוכי משמורת, הסכם ממון, צוואות, ירושות. מיד כאשר גיליתם בוודאות או שיש לכם חשד שהצד השני כבר פנה אל עורך דין, חשוב שתהיו מוכנים לתגובה עם עורך דין משלכם. פנייה מוקדמת אל עו"ד לענייני משפחה בחיפה תקבע אתכם כצד שמוביל את ההליך, קובע את הטון ומקבל את ההחלטות.

איפה כדאי לפתח תיק גירושין?

אם חשבתם עד היום שלגברים עדיף לפתוח תיק גירושין בבית הדין הרבני בעוד לנשים כדאי להעדיף את בית המשפט לענייני משפחה – אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם עו"ד לענייני משפחה בחיפה. יש לבחון כל מקרה לגופו, לבדוק את כל הפרטים, לבצע הערכת סיכויים ולקבל החלטות בהתאם למטרות שלכם. יהיו מקרים בהם עורך הדין ימליץ לגבר לבחור דווקא בבית המשפט לדיני משפחה ותיקי גירושין בהם נשים ישיגו הרבה יותר בבית הדין הרבני. חשוב להבהיר שאת טקס הגירושין אפשר לבצע רק בבית הדין הרבני.

תפקיד של עורך דין בבית דין רבני

כל זוג שמבקש להתגרש בישראל נדרש לפתוח תיק ברבנות לטובת ביצוע טקס הגירוש. ניהול הליך גירושין בבית דין רבני דורש עורך דין בדיוק כמו הליך שמתנהל בבית משפט. עורך הדין מנהל את ההליך, מייעץ, מכווין ופועל לקידום האינטרסים האישיים שלכם. עורך דין מנוסה בדיני משפחה יצליח למזער נזקים ולסייע במקרים מורכבים של מאבקי משמורת, הסתרת רכוש וגם סרבנות גט. אין לכם עדיין עורך דין גירושין? חשבתם עד היום שתוכלו להסתדר בלי עורך דין? חייגו עוד היום אל עו"ד ירון גרוס להתייעצות והכוונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here