אטרקציות באילת לילדים !

0
248
קרדיט https://funtasy.co.il/

חופשה נטולת דאגות

אילת היא יעד פופולרי למשפחות המחפשות חופשה חמימה ושטופה שמש. עם החופים הבתוליים, המים הצלולים והאטרקציות המרגשות, אילת מציעה המון למבקרים בכל הגילאים. אטרקציות באילת לילדים זה הדבר הראשון שמחפשים כשמדובר בחופשה משפחתית עם ילדים. ולכן מומלץ לבקר במתחם האטרקציות של חברת Funtasy בקניון האייסמול שם בכל מזג אויר ניתן למצוא עולם חוויתי מושלם לכל גיל. סרטים, משחקים אתגריים, מבוך המראות, מציאות מדומה, פעילויות אקסטרים ואימה, וכמובן אירועים חברתיים כמו ימי הולדת, ירח דבש, וגיבוש.

ריף הדולפינים והמצפה התת ימי חוויית חובה מעצימה

בחיפוש אחר אטרקציות באילת לילדים ריף הדולפינים הוא חוויית החובה. פארק ייחודי זה מאפשר למבקרים לצפות ולקיים אינטראקציה עם קבוצת דולפינים ידידותיים בסביבתם הטבעית. ילדים יכולים לשחות ולשחק עם הדולפינים, בהדרכת מדריכים מקצועיים. ריף הדולפינים מציע גם מגוון פעילויות אחרות, כולל שנורקלינג וצלילה, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו יום עם הילדים.

המצפה התת ימי – כולל מצפה בו המבקרים יכולים לצפות במגוון של חיים ימיים מקרוב, כולל כרישים, צבי ים ודגים צבעוניים. הפארק מציע גם סיור בסירה עם תחתית זכוכית, שבה ניתן לראות את החיים הימיים מלמעלה. עבור אלה שמרגישים יותר הרפתקנים, הפארק מציע חווית צלילה, המאפשרת למבקרים להתקרב אפילו יותר לחיים הימיים.

פארק תמנע הטבע מתמזג עם החיים

הפארק ממוקם ממש מחוץ לאילת, והוא מקום נהדר למשפחות לבלות יום בחיק הטבע. הפארק כולל תצורות סלע מדהימות ומסלולי הליכה שמתאימים לילדים בכל הגילאים. המבקרים יכולים גם לחקור את האתרים הארכיאולוגיים של הפארק, הכוללים שרידים של מכרה נחושת בן 3000 שנה. הפארק מציע מגוון פעילויות, כולל נסיעה במיני רכבת וסדנת יצירה בחול, מה שהופך אותו למקום מצוין לילדים ללימוד וחקירה.

קניון האייסמול אילת מתחם Funtasy

להפסקה מהחום, משפחות יכולות לבקר בקניון האייסמול אילת, מרכז קניות ובידור הכולל משטח החלקה על הקרח. ילדים יכולים לקחת שיעורי החלקה או פשוט ליהנות מהחלקה עם המשפחה שלהם. הקניון מציע גם מגוון חנויות ומסעדות, ומה שבעיקר חשוב עבור כל המשפחה הוא מתחם האטרקציות בו ניתן לחוות עולם ומלואו, סרטים, משחקים, פעילויות אקסטרים ועוד חוויות אטרקטיביות מה שהופך אותו למקום מצוין לבלות בו יום עם המשפחה. ואם ברצונכם בחופשה ללא דאגות פנו לטלפון: 08-9118282 ותיהנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here