עיצוב וילות – סגנונות עיצוב חדשים

0
308
קרדיט pixabay

אם רכשתם וילה, מובן כי עיצובה והמראה החיצוני שלה חשוב מאין כמוהו. כאשר מדובר בחלל גדול ויוקרתי הרי שהעיצוב צריך להיות בהתאם. אם עבור דירות קטנות ניתן להסתפק בעיצוב בסיסי ועצמאי הרי שכשמדובר על עיצוב וילות מדובר בדבר שיש להשאיר למקצוענים בלבד. מעצבי פנים מובילים ישמחו לפתוח לכם דלת לעולם של עיצובים מרהיבים ויוקרתיים אשר ישאירו אתכם פעורי פה ויפליאו את האורחים שלכם בכל פעם מחדש. הם קשובים לכל הטרנדים העולמיים העדכניים ומנוסים באספקת פתרון עיצובי ייחודי העונה הן על צרכי הלקוח והן על צרכי החלל הקיים.

עיצוב וילות ופנטהאוזים

עבודת העיצוב של וילה או פנטהאוז דורשת עבודה קפדנית ומתוכננת. לאחר יישום השרטוטים והתכנון המוקדם ניתן לעבור אל שלב אבזור החלל. את נושא הצבעים, הריהוט והתאורה נבצע בתיאום עם בעלי הבית כאשר קיימים 3 סגנונות עיצוב המומלצים לעיצוב וילות ופנטהאוזים :

סגנון פרובנס (כפרי) – המטרה היא ליצור מראה הדומה לאותם בתים קסומים אשר רואים באזורי הנופש של צרפת ואיטליה כמו חבל טוסקנה או פרובנס. שימוש בגג רעפים אדום, דומיננטיות של חומרים טבעיים כמו עץ ואבן, פרזולים מיוחדים ועוד. הדגש הוא על הפשטות והטבעיות.

סגנון קלאסי – שואב השראה מאירופה הקלאסית. הדגש הוא על מראה עשיר ומושקע, עמוס בפריטים מרשימים, דקורציות וקרניזים רבים, עמודים בסגנון איטלקי קלאסי ועוד.

סגנון מודרני – הסגנון המודרני מאופיין בקווים נקיים וישרים, הקפדה על מינימליזם וצבעים בסיסיים כמו שחור לבן ואפור ושימוש מועט בצבעים חמים וקרים למען יצירת ניגודיות. עיקר העניין נוצר במשחק בין צורות בסיסיות, ללא שימוש באביזרים רבים מדי.

וילה מהחלומות עם מעצב פנים מוביל

לאחר שהגשמתם את החלום של רכישת וילה פרטית הגיע העת להפוך גם את החלום העיצובי למציאות. מעצב פנים מוביל ישמח לעשות זאת עבורכם תוך בחירה מוקפדת של מערכות הישיבה והריהוט, עבודות שיש, פתרונות אכסון מתקדמים, גופי תאורה מרשימים ואבזור הבית באביזרים אשר יקנו לו את האופי הייחודי שלו, אופי אשר עומד בקנה אחד עם הטעמים וההעדפות של בני הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here