מכון גמילה פרטי

0
273
קרדיט CANVA

התמכרות היא בעיה נפוצה בחברה מכפי שנוטים לחשוב. בעבר היה מדובר בהתנהגות של מוקצים מן החברה, אך כיום התרבות של צריכת החומרים וההגזמה מובילה לעתים להכחשה של מצב של התמכרות בו זקוק המכור לעזרה מקצועית. אם אתם חושבים שאתם או אדם קרוב לכם זקוקים לעזרה ולגמילה, כדאי לקחת זאת ברצינות ולא לזלזל בפנייה לעזרה מקצועית מכיוון שיש בכוחה לאפשר החלמה מיטיבה. מכון גמילה פרטי מציע שירותים יוקרתיים הכוללים מענים טיפוליים מן המובילים בתחום, יחד עם תנאי שהייה אידיאליים בטבע הפסטורלי. מרכז גמילה שבטיא הוא מרכז מסוג זה הכולל עשרים וארבע שעות ביממה של נוכחות צוות טיפולי מסור ומכיל.

שירותי מכון גמילה פרטי

מכון גמילה פרטי מבטיח לכם דיסקרטיות מלאה בתהליך, משום שאין חובת דיווח אודות השהייה במקום. במכון פרטי תוכלו ליהנות מתהליך אינטימי ומשהייה בחברת מספר מצומצם של משתתפים ויחס גבוה בין צוות למטופלים. אצלנו תמצאו מתקני יוקרה הכוללים שינה במלון בוטיק ומגוון אופציות בילוי, חוגים ומתקנים הנועדו להנעים את זמנכם ולאפשר לכם לפרוח מחדש ולהצליח להתמיד בתהליך הגמילה. גם ברמה הטיפולית אנו מביאים לכם את הטופ של המקצוע עם מומחים בתחום ההתמכרויות ושלל מענים פיזיים ורגשיים הנועדו לתמוך בתהליך. הצוות שלנו מסור, מקצועי ואוהב. אנו מאמינים בגישה המוטיבציונית לפיה יחד עם שיתוף פעולה שלכם, נוכל להעצים ולחזק את הכוחות הטמונים בכם ממש כבר עכשיו. בואו נמקסם יחד את דרכי ההתמודדות שלכם ונוכל לצאת לדרך חדשה.

קצת עלינו

מרכז גמילה שבטיא הוא מכון גמילה פרטי הפועל בגישת שלושת השלבים. גישת שלושת השלבים הוכחה כיעילה, הדרגתית ובטוחה בטיפול בתחום ההתמכרויות. בגישה זו ניתן דגש על ההיבט הגופני ונפשי של גמילה והתמודדות עם תסמינים אלו בתמיכה מלאה של צוות איכותי. לאחר מכן, מתבצעת יחד באומץ רב ובשיתוף פעולה עבודת עומק החוקרת את שורש ההתמכרות. אנו מאמינים כי החזרה לשורשים יכולה להשיב את האמונה כי אף אחד לא נולד מכור, היו דברים בדרך שהובילו למצב זה וניתן להתגבר עליהם. בשלב השלישי נקיים הכנה ליציאה לדרך חדשה. גם בסיום התהליך יוסיף הצוות שלנו ללוות אתכם כל הדרך להשתלבות מיטיבה מחודשת בחברה. בקרו באתר שלנו או חייגו 058-712-4-712

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here