מיזוג שעובד בשבילך

0
97
קרדיט: Canva

לעיתים, כך טוענים רבים מבני הדור הבוגר, ויש צדק מה בדבריהם, במקום שהמזגן יעבוד עבורנו, אנו עובדים עבורו. יש בכך כמובן מן האירוניה ואולי גם מעט כפיות טובה למוצר שמאפשר לנו לחיות באופן שפוי במצבי מזג אוויר קיצוני כפי שאנו חווים באזורי הארץ בשנים האחרונות, תופעה שכפי הנראה רק תלך ותחמיר עם השנים הבאות עלינו לטובה, מצד שני, פעמים רבות מדי ניתן לראות בחדרים הסגורים דמויות כעוסות הנאלצות לעמוד מול המזגן עם כלי הנשק היחידי שבידיהם, השלט, ולנסות לטפל בו לכאן או לשם, זה ללא ספק עניין מטריד. השליטה על מערכות המיזוג היא נושא שפעמים רבות מעיק על איכות החיים, וזו הסיבה שרבים עוברים להתקנת מערכות מיזוג אוויר VRF במקום המערכות הישנות והמוכרות. מערכת מיזוג אוויר VRF מציעה מגוון יתרונות על פני המערכות הקודמות, כשאחד המשמעותיים שבהם היא העובדה שהם מסוגלים לשלוט על מידתיות התפוקה שלהם ולאפשר לאנשים לזנוח את התפקיד המעיק והמיותר. ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר מציעים את מיטב יכולות הטכנולוגיה בתחום וגם מערכות מיזוג אוויר VRF?

איך זה עובד

מערכת מיזוג רגילה נשענת על תרמוסטט באופן מכאני מיושן יותר, זה מה שגורם לכך שזמן רב מדי מתוך שעות הבילוי בחדר עסוקים השוהים בו בכוונון המערכת. זה קורה מפני שזיהוי הטמפרטורה שבחדר מבוסס על טכנולוגיה ישנה יותר, וכך נוצר באוויר מזג אוויר קר או חם באופן קיצוני לאחר זמן קצוב של עבודה איכותית של מערכת מיזוג. מערכות מיזוג אוויר VRF מציעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת יציבות מלאה בטמפרטורה שבחלל, כך שאין צורך בכוונון שוב ושוב של מכשיר הקירור או החימום כדי להגיע לטמפרטורה נוחה. ניתן להגדיר את הטמפרטורה הרצויה והמערכת תצליח לשמור לאורך כל שעות העבודה על אותה טמפרטורה מבוקשת, באופן רציף וללא תנודות. מערכת מיזוג קלאסית סובלת מפגעים רבים בשל העובדה שהיא אינה מצליחה לשמור על רציפות הטמפרטורה, לעומת זאת מערכות מיזוג אוויר VRFנהנות מיכולות חסכוניות במיוחד של חשמל ושל תיקוני תקלות, בשל הטכנולוגיה מדויקת ומאוזנת ומגנה על עצמה ועל החדר ויושביו מפני תקלות שסיבתן קיצוניות העבודה.

איך מתקינים

כיום, עם הפריצה של מזגני אינוורטר וטכנולוגיות אוורור מתקדמות לשוק הפרטי, התקנת מערכות מיזוג אוויר VRF ניתנות להתקנה באמצעות כל משווק מערכות מיזוג פשוט, אולם כדי להתאים אותן באופן מדויק לשטח הנתון ולהביא ביצועים מדויקים ויעילים יש צורך באיש מקצוע בעל ניסיון והרבה מקצועיות.

אל תלכו על פחות מזה. ס.א.א לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here