מידע שימושי לקראת החלפת צנרת

0
127
ביובית בנתניה
קרדיט: Piaxbay

בחרתם באינסטלטור מהטובים בתחום, אתם סומכים עליו בעיניים עצומות ובכל זאת קצת מופתעים מההמלצה על החלפת צנרת ביוב. הסימן העיקרי למצב רעוע של הצנרת (מצב שדורש החלפה) הוא סתימות חוזרות שלא נגרמות מהשלכת מוצרי היגיינה או מגבונים לאסלה. אם אתם מוצאים את עצמכם מזמינים אינסטלטור לפתיחת סתימות בבית או בבניין לעתים קרובות – זה הזמן לבצע אבחון מקיף ומדויק במטרה לאתר את הגורם לבעיה. במקרים של קריסת צנרת, החלפת צנרת ביוב מלאה או חלקית היא הדרך למניעת הסתימה הבאה. סתימות חוזרות מדליקות נורה אדומה, חשוב לבדוק מה בדיוק גורם לבעיה ולפתור אותה אחת ולתמיד.

תיקון צנרת ללא הרס

הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לאינסטלטורים לבצע פעולות בתוך הצנרת בשלט רחוק. תיקוני צנרת בשיטת הרס חוסכים את הצורך בשבירת קירות או אריחי ריצוף. חשוב להבהיר שלא את כל סוגי התיקונים אפשר לבצע בשיטת אל הרס. לרוב ניתן יהיה לבצע בשיטת אל הרס רק תיקונים מקומיים. זקוקים להחלפת צנרת אך לא מעוניינים בגרימת נזק למבנה? זה הזמן להזמין אינסטלטור מומחה להתייעצות וסקירת אפשרויות פעולה. לא בטוחים מה גורם לתקלות הצנרת החוזרות? רוצים לקבל תמונת מצב מדויקת של הצנרת? הזמינו ביובית בנתניה לשטיפת צנרת לקראת צילום קווי ביוב.

איך מחליפים צנרת ביוב?

החלפה מלאה של הצנרת או החלפה של קטע צנרת יש להתחיל באבחון מדויק של הצנרת. ציוד צילום צנרת ביוב מאפשר לנו לדעת מה בדיוק מתרחש בצנרת, מה מצבה והיכן התקלה. השלב הראשון בדרך אל החלפת צנרת יהיה בדיקה יסודית של הצנרת לאיתור נזילות, פיצוצים ושאר נזקים. האבחון מתבצע בצורה המדויקת ביותר עם ציוד צילום צנרת ביוב. החדרת סיב אופטי או רובוט צילום אל עומק הצנרת תציג תמונה ברורה ועדכנית. אבחון מדויק של הצנרת נחוץ גם למתן הצעת מחיר מדויקת.

מתי נזמין ביובית לטובת החלפת צנרת?

שליחת סיב אופטי אל מעמקי הצנרת אפשרית רק כאשר היא נקייה ונטולת חסימות. על כן, יש לבצע תחילה שטיפה של הצנרת. צנרת ראשית של מבנה נשטוף באמצעות ביובית. אותה משאית ביובית בנתניה שמבצעת עבודות שאיבת הצפות או שאיבת בור ספיגה תגיע אליכם ותשלח זרם מים אדיר אל תוך הצנרת. הביובית אינה נדרשת לפעולת החלפת הצנרת אלא כחלק מעבודת ההכנה. במקרים בהם תקלת הצנרת גרמה להצפת ביוב בחצר, בחניון או במקלט הביובית תשאב במהירות את השפכים ותשטוף את השטח. זקוקים לשירותי ביובית? חייגו אל חברת ביובית המקורית ותצטרפו לאלפי לקוחות קבועים מרוצים. חברת ביובית המקורית מתחייבת לשירות מקצועי, הגעה מהירה, שימוש בכלים חדישים ומענה מקיף במקום אחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here