יועץ משכנתאות – מייעץ, מטפל ומלווה

0
301
יועץ משכנתאות
קרדיט:canva

יועץ משכנתאות מספק שירות לכל מי שמעוניין לרכוש דירה חדשה או מיד שניה. הרכישה עצמה כרוכה בהשקעה כספית גדולה ובפרוצדורות טכניות נלוות מורכבות. לרוב, אין לאנשים את כל הכספים הנדרשים ולכן, הם זקוקים למשכנתא בתנאים נוחים. יש צורך לתכנן היטב את המהלך כדי לנצל את ההלוואה היטב. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

יועץ משכנתאות יכול ללוות את כל תהליך נטילת המשכנתא מראשיתו. מומלץ לקבל ממנו ייעוץ כבר כאשר ברור כי יידרשו כספים משלימים לרכישה. בדרך כלל נהוג להעמיד סכום ראשוני ממקורות עצמיים, וכן, לערוך הסדרי תשלומים עבור הנכס. התכנון מקיף וכולל את הסכום הנדרש, המוסד המלווה, תנאי  המשכנתא ותקופת ההחזר ועוד. לכל אלמנט כזה יש משמעויות שונות כולל כספיות. יועץ מכיר את כל התחום לעומק. החוק קובע כי עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה. משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. על פי הבסיס הזה ניתן להחליט. יש צורך לוודא שנוטלי ההלוואה יכולים לעמוד בהחזר הכספי מבלי להיכנס ללחצים כספיים במהלך אורח החיים השוטף. צריך לזכור עוד, כי ככל שתקופת המשכנתא ארוכה אזי הריביות גבוהות יותר ולהיפך. על פי השיחות, הבדיקות והתחקיר שעורך היועץ לנוטלי ההלוואה הוא ימצא עבורם את המסלול הכדאי והנכון ביותר.

התנהלות מול בנק

לאחר בחירת הבנק נותן ההלוואה יש להתנהל מולו. הוא בודק מצבו הפיננסי של הלווה וירצה לקבל דו"ח פיננסי על רמת שכרו, לקבל דפי חשבון לבדיקת תזרים המזומנים. בנוסף, דו"ח שמאות לקביעת ערך הנכס ו/או חוזה רכישה מהקבלן לצורך שעבודו. לאחר שכל המסמכים מתאימים למסלול ההלוואה הנבחר – היא תאושר.

שירות מקיף

חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מציאת מסלול הלוואה מיטבי, התנהלות מול הבנק וליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ויחס מסור. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here