התמכרות קטלנית במיוחד

0
231
קרדיט CANVA

אל תתנו לשם המבלבל של "סמים קלים" לבלבל אתכם שכן גמילה מסמים קלים אינה פשוטה ואף עלולה להיות מורכבת יותר מגמילה של סמים קשים. הסמים הקלים שנכנסים תחת ההגדרה הם: קנאביס, חשיש וגת. כמו כן כל אחד מהסמים הקלים בעלי מאפיינים שונים והשפעות שונות, המשותף לכולם זה עצם כך שהם מגיעים מהצומח, אך ההשפעות של קנאביס למשל על אנשים יכולה להיות הרסנית וקשה. בנוסף לכך סם הקנאביס הינו נחשב לסם הנפוץ ביותר והגורם העיקרי להתפרצויות למחלות נפש ולשימוש בסמים קשים יותר, במחשבה ראשונית אנשים נוטים לחשוב שסם הקנאביס הינו סם קל בשל היותו נפוץ אך לא כך הדבר הוא בעל השפעות קשות במיוחד, יש להבין שהגמילה מסמים אלו דורשת גמילה קפדנית, וגמילה באופן קפדני יחד עם רופאים מיומנים. בכל הקשור לשימוש בסמים קלים אין להקל ראש וכן יש להבין בכובד ראש מהו זמן השימוש, סמים קלים אומנם נגישים יותר וזה אולי הדבר שהופך סמים אלו לקשים יותר ולקלים יותר להתמכרויות מסמים קשים יותר. לשם טיפול וגמילה מסמים קלים תוכלו לפנות אלינו לניקה נגמלים אשר הינו מכון גמילה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אצלנו בניקה נגמלים תקבלו שירות מקצועי אדיב מרופאים מוסמכים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים מקצועיים וכן מצוות טיפולי מיומן אשר ילווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו ותוך הקפדה על שירותיות ועל מגוון טיפולים מדהימים.

גמילה מוקפדת ומנוסה

אחת מן ההתמכרויות המסוכנות ביותר היא ללא צל של ספק התמכרות להימורים שכן התמכרות זו הינה מורכבת ממספר סיבות:

  • פיזי– ההתמכרות יכולה לעלות בנזק פיזי למכור.
  • ריגוש- מחפש ריגושים מיידים בלי קשר לסכום הכסף שיזכה.
  • מניעים פנימיים עמוקים – הפסד ממון רב, מאחורי ההתמכרות עומדים מניעים פנימיים עמוקים.

כמו כן כחלק מהליך הגמילה מהימורים יעברו המכורים טיפולים שונים ומגוונים שבסופם יבינו המטופלים מהם המניעים אשר הוביל את המכורים ליצר ההרסני של ההימורים. הימורים מתייחסים להתמכרויות לקזינו, קלפים, טוטו, ווינר וכדומה אשר הינם דורשים המון כסף והינם מתרחשים בעיקר ממקומות ריגושיים.

מכון גמילה מנוסה ומקצועי

על מנת להיגמל מסמים, אלכוהול, הימורים או כל דבר כזה או אחר אתם תצטרכו לפנות למכון גמילה מנוסה ואיכותי אשר יודע במדויק כיצד לטפל בהתמכרויות אלו. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לניקה נגמלים ולקבל את השירות הטוב ביותר בכל הקשור לטיפול ממוקד ומקצועי במגוון רחב של התמכרויות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-2202565 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here