אביזרים חשובים שהופכים את ההורים ליותר רגועים

0
79
קרדיט Canva

חודשי ההיריון המתקדמים מביאים איתם התרגשות מדהימה, במיוחד אם זו הלידה הראשונה שצפויה במשפחה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, מתרגשים ורוצים להתארגן לכך מראש. מה צפוי לנו ואיזה אביזרים אנחנו באמת צריכים? חשוב שתדעו: ללא כורסת הנקה מומלצת זה הולך להיות מורכב מכפי שאתם חושבים. לעומת זאת, עם כורסת הנקה מומלצת אתם תראו שלא רק ההנקה תהיה נעימה וקלה יותר, אלא באופן כללי, הערסול של התינוק יהיה גם לכם נעים יותר. בסופו של דבר, הרי על כורסת הנקה מומלצת יושבים גם גברים באמצע הלילה, כשהם הולכים לדאוג לתינוק ולטפל בו. לכן חשוב מאוד לרכוש כורסה שתהיה לכם נוחה, כי אתם תודו על כך בכל לילה ולילה.

איך תשמעו את התינוק כשהוא בחדר ואתם בסלון?

אחרי יום ארוך של טיפול בתינוק, אתם תראו שיהיו לכם כמה רגעים (גם אם קצרים) שבהם התינוק יישן ואתם תשבו לנוח בסלון. יחד עם זאת, המנוחה הזאת לא תהיה שלמה אם לא תוכלו לדעת מה קורה לתינוק ואם לא תוכלו לשמוע אותו. זו הסיבה שבגללה אי אפשר לוותר גם על מוניטור מומלץ לתינוק. למעשה, עם מוניטור מומלץ לתינוק אתם תראו שתוכלו להיות רגועים. זה לא משנה אם תרצו לשבת בסלון, לישון בחדר השינה או לארח חברים בגינה. אם תיקנו מוניטור מומלץ לתינוק ואיכותי, תוכלו לקחת אותו לכל מקום שתרצו. בצורה כזאת תמיד תהיה בשליטה על מה שקורה לתינוק שלכם ולכן ברור מדוע זה כל כך חשוב.

רחצה בטיחותית כבר מהיום הראשון שבו התינוק מגיע הביתה

אחד מהדברים הבסיסיים ביותר הנוספים שצריך, זה לדאוג לרחצה נכונה ובטיחותית עבור התינוק. לכן ברור מדוע גם על אמבטיה מתקפלת לתינוק אתם לא יכולים לוותר. אמבטיה מתקפלת לתינוק יכולה להפוך את החיים שלכם לנוחים יותר, כי יהיה לכם איפה ואיך לרחוץ את התינוק בלי שזה יהיה מורכב מידי. בנוסף, אם תבחרו באופציה כמו אמבטיה מתקפלת לתינוק, האמבטיה לא תתפוס לכם יותר מידי מקום בבית. כל האבזור הזה חשוב ביותר כדי שההורות שלכם תהיה נעימה ושלווה. כשיש לכם את כל הציוד הדרוש בבית, אתם יכולים להיות מרוכזים במה שחשוב באמת: באהבה שאתם מעניקים לתינוק שלכם ובטיפול בו. מתלבטים איפה לקנות הכול? הכירו את חברת לה בבה – הכתובת הנכונה לרכישת כל מה שהתינוק שלכם יצטרך, החל מהרגעים הראשונים ועד גיל גדול יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here